• Orquestra de Cambra de Centelles

    MARIA SERRA: Violí
    LAURA SERRA: Violí
    BRUNA FERRÉ: Violí
    ARIADNA SALA: Violí
    PAULA PÉREZ: Violí
    AINOA SUÀREZ: Violí
    LAIA SUBIRATS: Violoncel
    JOAN DRUGUET: Contrabaix i direcció musica
     

    PROGRAMA

    PEER GYNT Edvard Grieg
    AL PALAU DEL REI DE LA MUNTANYA (Arr. David Burndrett)
    AL MATÍ (Arr. A. Mansukhani)
    LA REINA DE LES FADES: RONDÓ Henry Purcell
    UNA CANÇÓ TRISTA Robert Ramskill
    DON QUIXOT TORNA A CAVALCAR Robert Ramskill
    SARABANDA G.F. Haendel
    ELS ZOMBIS DE L’ESPAI QUE ES MENGEN RESINA Richard Meyer
    JOC DE TRONS (Tema principal) Ramin Djawadi (Arr. Ian Phipps)

    L’Orquestra de Cambra de l’Escola de Música de Centelles està formada per dues agrupacions estables de la mateixa Escola de Música: el Quartet Pentagrama i el Quintet Si-Fa-Sol. La direcció musical és a càrrec del mestre Joan Druguet.
    Ens ofereixen un programa variat que toca tant el barroc, el romanticisme com composicions més contemporànies.
  • Quartet Coll

    Núria Güell – 1er Violí
    Jofre Bardolet – 2on Violí
    Pau Vall – Viola
    Paula Camps - Violoncel

    PROGRAMA
    1er Quartet per cordes, en Sol menor / Si bemoll major, D.18, de Franz Schubert
    - Andante i Presto Vivace
    - Minuet
    - Andante
    - Presto


    El quartet nº1 de Schubert està escrit en diferents tonalitats pel compositor austríac quan només tenia 13 anys. Després d’aquest primer en van seguir 14 més. Amb els quartets Schubert experimentava, i ja des del principi s’observa la seva fascinació per les relacions entre claus i la debilitat pel trémolo. En aquest quartet s’observa un lligam temàtic clar entre els moviments.

    El Quartet Coll va néixer “sense saber-ho”, com ells mateixos diuen, el septembre de l'any 2014 quan els seus membres van coincidir en l'assignatura de cambra. La bona entesa entre els músics dins i fora de l'escenari i la bona impressió que va causar als professors de l'EMVIC va fer que es proposés a la formació de presentar-se al curs internacional de quartets de corda del juliol del 2015 que es celebrava a Vic. Es van inscriure al curs amb el nom de Quartet Coll fent honor al seu professor, el mestre Gabriel Coll. Han rebut classes magistrals del Quartet Gerhard i han actuat en diverses actes arreu de la comarca. El quartet està format per joves de la comarca, d’entre 16 i 18 anys, que actualment cursen estudis professionals d’instrument al conservatori de música de Vic o al conservatori superior del Liceu.
  • Juan Antonio López Sextet

    Juan Antonio López (toque)
    Marc López (toque)
    Raúl Manchón (percusió)
    Ismael Alcina (baix)
    Diego Gimenez (cante)
    Angel Marquez (cante i baile)

    PROGRAMA

    Los pícaros (taranta)
    Solera (Soleá)
    Casilda (Tanguillo)
    El Maestro (Bulerias)
    My foolish heart
    Canción de amor
    Viva jerez (Bulerias)


    Juan Antonio López (matrícula d’honor de l’ESMUC) presenta un concert de guitarra flamenca en el que hi apareix el cante i el baile, com a elements primordials del flamenc, però també pinzellades de jazz i composicions pròpies, amb una perspectiva musical oberta a nous sons.
  • Orquestra de Cambra de Vic (OCV) “Pere i el Llop”, Serguéi Prokofiev,

    Cati Reus – Concertino
    Anna Casadavall - Narradora



    La OCV es tracta d’una formació singular, integrada per professors i per estudiants avançats i ex-estudiants del Conservatori de Música de Vic, a més de comptar amb la col·laboració de professionals d’arreu del país. Al llarg dels seus gairebé vint anys de vida, i sota el mestratge de Jordi Mora, l’OCV ha fet nombrosos concerts arreu de Catalunya i d’Espanya i ha acompanyat a nombrosos solistes de gran renom. L’OCV s’ha dedicat especialment a oferir a Vic i arreu del país concerts simfònics populars per apropar la gran música al públic en forma de concerts pedagògics, amb un vast repertori que comprèn des d’obres barroques fins a composicions d‘autors contemporanis.

    El conte musical de Pere i el Llop va ser composat per Sergei Prokofiev l’any 1936 per fer arribar als nens la música simfònica sense que s’avorrissin. Va definir diferents personatges i els va representar per un instrument i a l’hora volia representar aspectes de la societat a través dels diferents protagonistes del conte: l’avi (el fagot) és l’autoritat; en Pere (el violí) és la irreflexió i la valentia davant del perill; l’ocell (flauta travessera) és l’heroi; l’ànec (l’oboè) és el covard i burgès; el gat (clarinet) representa l’astut; el llop (la trompa) seria el malvat i pervers enemic; i els caçadors (els timbals) és la força del món adult que encara que molt ben armat és força incapaç de res.

  • Leila

    Veu: Leila Montes
    Bateria: José Benítez
    Baix: Joan Torcal
    Teclat: Gabriel Zenni
    Corista 1: Javier Canales
    Corista 2: Mónica Samit
    Corista 3: Marta Capel

    PROGRAMA
    Un 80% de cançons de l’àlbum BLACK ROSES i un 20% de INFLUENCES.
    Descriptiu
    Entre les noves veus que sobresurten en l’escena del soul a casa nostra Leila és una de mes més suggeridores i atractives. Sofisticada i elegant, va publicar la seva òpera prima “Influences” amb la que ha fet que temes com “Mister O” i “A Little Bit Bitter” pugin fins a les primeres posicions del Top 10 de la publicació “Soul Spain” i la portin a tocar a festivals com el VollDamm Festival Internacional de Jazz de Barcelona. "Black Roses" agafa el relleu del primer disc i ens presenta un repertori on el groove es el fil conductor d'un so ple de Soul, Neosoul, R&B, Hip-Hop, Funk, Jazz, Blues, i Gospel, creant un so fresc on predomina l'harmonia vocal.