Protocol seguretat oficines municipals
Agenda Biblioteca
Fira de la Tòfona
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

Comunicat de l'Ajuntament de Centelles i l'Associació de Galejadors sobre la celebració de la Festa d'aquest any

22/11/2021

Des de l'Ajuntament i l'Associació de Galejadors de Centelles, us volem comunicar que després de l'accident del 2019 i les restriccions de l'any 2020 s'està treballant perquè la Festa del Pi d'enguany es pugui fer, sempre que la situació sanitària ho possibiliti o amb els condicionants derivats dels protocols que corresponguin.

Des de l'any 2017 la Festa del Pi està condicionada per l'aplicació de la ITC26 que estableix els protocols que s'han de seguir i des de les entitats organitzadores vetllem pel seu compliment que garanteixen la seguretat de la festa.

Arran de l'accident del 2019 s'ha concretat el protocol per poder accedir al campanar a fer les galejades al matí i al vespre. Unes salves que es mantindran i als participants se'ls informarà del protocol acordat i tancat.

Informar els Galejadors i Galejadores que:

• Serà imprescindible i d'obligat compliment per poder participar a la Festa del Pi, amb arma, disposar i presentar una cantimplora que compleixi les característiques que marca la ITC26.

• Per participar, tant amb arma com sense, s'haurà de signar una Declaració de Responsabilitat, on entre altres aspectes, s'haurà de reconèixer que es participa lliurament i, es coneixen els riscos que comporta participar en una festa amb armes i pólvora negra.

• Respectar els protocols COVID vigents el dia de la festa.

A mesura que es coneguin més dades sobre la normativa a complir s'anirà informant a les persones interessades.

Visca la Santa!!!