02/08/2019
Les darreres setmanes s’han substituït la coberta del pavelló municipal vell. S’han canviat les plaques de fibrociment per panells tipus sandwich que incorporen planxes aïllants.
S’ha aprofitat l’aturada estiuenca de les activitats esportives per a substituir les lluminàries dels dos pavellons i s’han instal·lat de tipus led d’altra eficiència energètica i alta reproducció lumínica. El canvi de lluminàries comportarà un important estalvi energètic amb una reducció d’un 50% del consum aproximadament i suposarà també una reducció de la despesa. Es preveu que la inversió quedi amortitzada en set anys.
Aquestes millores permetran que, després de l’aturada estival, les entitats esportives del poble gaudeixin d’uns equipaments més eficients.