Es la oficina on el ciutadà s’adreça per demanar qualsevol tràmit de manera oficial a l’ Ajuntament, o a qualsevol altre administració pública de l’ Estat.
Totes les persones, tant físiques (amb DNI) com jurídiques (amb NIF) i també entitats sense personalitat jurídica
• Sol·licitud de llicència d’obres
• Sol·licitud de llicència per activitats
• Sol·licitud de certificats
• Sol·licitud de permís per parada del mercat setmanal
• Sol·licitud subvencions
• Al·legacions
• Finestreta única (documentació per trametre a altres administracions)
• Queixes i Suggeriments
Aquest Servei és gratuït.
• 1- Tràmit electrònic online
• 2- Presencial
Aurora Camprubí
Pilar Carmona
Núria Clapera
Elisabet Garcia
Sara Lladó
Laura Parra
Teniu dret a:
1. Ser atès o atesa amb equitat, respecte, discreció i confidencialitat en l’atenció i ús dels serveis prestats.
2. Dret a ser atès dins l’horari d’atenció sense cap tipus de discriminació per raó de sexe, llengua, raça, religió, condició social, nacionalitat o opinió.
3. Conèixer en tot moment l’estat de tramitació de les vostres sol·licituds.
4. Presenta queixes i suggeriments relatives al servei, ja sigui presencialment o a través de la web i a obtenir-ne resposta.
Heu de complir amb el deure de:
1. Fer un ús responsable de les instal·lacions.
2. Tenir una actitud de respecte en vers la resta de persones usuàries del Servei.
3. Respectar la dignitat personal i professional dels treballadors municipals.
4. Respectar els horaris del Servei.
5. Respectar l’ordre i criteris d’atenció als usuaris.
1. Enquesta de satisfacció ciutadana
Periòdicament es duran a terme enquestes de satisfacció sobre l’atenció rebuda.
2. Formulació de suggeriments i queixes.
Totes les queixes i suggeriments relacionades amb el servei de Registre, es poden adreçar a l’Ajuntament c. Nou, 19, per telèfon 938810375 o per correu electrònic a cntl.ope@diba.cat
Totes les queixes i suggeriments que ens feu arribar es tindran en compte per tal de millorar el Servei i revisar els compromisos de qualitat adquirits.
1. Garantir que els usuaris valorin la qualitat del Servei de la recepció de ENTRADES al registre, com “bona o molt bona”.
2. Garantir un temps d’espera de resposta, màxim 90 dies.
3. Facilitar la informació al ciutadà, de quin és el moment en què es troba el seu tràmit.
Anualment, es publicarà un informe de seguiment sobre el grau de compliment dels compromisos de qualitat.
Compromisos | Nom de l’indicador | |
---|---|---|
1. | Garantir que els usuaris valorin com “bona” o “molt bona” la competència professional del personal del Servei. | Valoració de la competència professional. |
2. | Garantir que les persones usuàries valorin com “bona” o “molt bona” l’agilitat de la tramitació presencial. | Valoració de l’agilitat en la tramitació presencial. |
3. | Garantir que els usuaris valorin com “bona” o “molt bona” la qualitat del Servei. | Valoració la qualitat del servei |
Darrera actualització: 21 d'agost de 2023