Commemoració 100 anys Electra
Cinema Cicle Gaudí
Campionat futbol botons
Parlem mentre passegem amb l alcalde
Cursa Sahara
Portes obertes Escola Bressol
Concert Gemma Humet
Primavera cultural
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

Acapte de sang, dissabte 28 de gener al CAP

16/01/2023

Acapte de sang, dissabte 28 de gener al CAP

DIA:  Dissabte 28 de gener
HORARIS: de 10 a 13.30 h i de 16.30 a 20.30 h
LLOC: CAP –  Pla del Mestre, 8 Centelles

Cal reservar hora a www.donarsang.gencat.cat
Podeu omplir el qüestionari sobre salut i hàbits de vida des de casa al web donarsang.gencat.cat/formulari

Qui pot donar sang?
De forma general, pot donar sang qualsevol persona que tingui bona salut i que compleixi les següents condicions bàsiques:
» Tenir entre 18 i 70 anys
» Pesar 50 quilos o més
» En cas de ser dona, no estar embarassada

Si has patit la Covid hauràs d’esperar 14 dies per poder donar des de la fi dels símptomes. 

Si ha estat en contacte amb algú que hagi tingut la Covid però estàs vacunat amb la pauta completa i no tens símptomes, pots donar sang amb normalitat.

La vacunació contra la Covid no impedeix donar sang o plasma. Tot i això, si tens algun efecte secundari com febre o malestar general, hauràs d'esperar 2 setmanes.

L’ús de la mascareta continua sent obligatori per entrar als espais de donació. En cas que no en tinguis una, te la donarem nosaltres. 

Les persones que hagin anat a l’estranger de vacances poden consultar prèviament el web www.donarsang.gencat.cat/viatges per comprovar si hi ha algun impediment per donar sang.