Aquest tràmit permet demanar la cessió d'ús o el lloguer d'instal·lacions, infraestructures o de materials de titularitat municipal per a ser utilitzades per entitats, empreses i particulars que ho sol·licitin, sempre que compleixin amb la legislació aplicable i amb les taxes que corresponguin.
Segons ordenances fiscals per a particulars.
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da.
Durant tot l'any.
Amb antelació suficient a l'utilització dels espais o dels materials o segons el reglament d'ús de la instal·lació corresponent.
No cal complir cap requisit específic.
• Presencialment a l’Ajuntament de Centelles.
• Per correu electrònic.
Els indicats pel propi ajuntament, en cada cas.
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPACAP).
Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic (LRJSP).
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
S'entén denegada la petició sinó hi ha resolució expressa en el termini d'un mes.
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP).
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.
Darrera actualització: 24 de febrer de 2023