Imprimir Ajuda'ns a millorar Arxiu municipal

L’Arxiu Municipal de Centelles és el servei municipal especialitzat en:

  • Organitzar el sistema de gestió documental: identificar, classificar, ordenar, descriure arxivar, custodiar i conservar la documentació generada per l’activitat de l’Ajuntament.
  • Contribuir al funcionament de l’Ajuntament cercant i posant a disposició els documents necessaris per la gestió dels assumptes diaris.
  • Protegir i difondre el patrimoni documental municipal.
  • Garantir el dret a la informació dels ciutadans.
  • Facilitar la investigació a estudiants, investigadors i públic en general.

Serveis que ofereix

Consulta

La documentació de l’arxiu municipal es posa a disposició d’estudiants, investigadors i ciutadans amb la presentació prèvia de la sol•licitud i tenint en compte les limitacions establertes per la legislació.

Reproducció

Es poden obtenir reproduccions de la documentació consultada amb la presentació prèvia de la sol•licitud i tenint en compte les limitacions establertes per la legislació i per les característiques i l’estat de conservació dels documents.

Assessorament

Els usuaris rebran l’assessorament del responsable de l’arxiu amb l’objectiu d’orientar la consulta i facilitar la recerca.

Ingrés

Es dóna la possibilitat d’ingressar fons documentals de persones, famílies, entitats, associacions, empreses, comerços... amb l’objectiu de contribuir a conservar i difondre el patrimoni documental local.

Documentació

Mapa de patrimoni cultural

Localització

Darrera actualització: 22 de juny de 2018

Arxiu municipal

Horari

  • De dilluns a divendres, d’11 a 14 h
  • Dilluns de 16 a 18.30 h (cita prèvia)

Responsable polític

Responsable tècnica

Relacionat

També et pot interessar


Tràmits