Documental Adam Raga
Cinema Cicle Gaudí
Commemoració 100 anys Electra
Campionat futbol botons
Parlem mentre passegem amb l alcalde
Cursa Sahara
Portes obertes Escola Bressol
Concert Gemma Humet
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

Cloenda dels cursos d’Acollida del Consell Comarcal i el Consorci de Normalització Lingüística

17/06/2024

Cloenda dels cursos d’Acollida del Consell Comarcal i el Consorci de Normalització Lingüística

Divendres 14 de juny es va celebrar la Cloenda dels Cursos d'Acollida 2023/2024 del Servei d'Acollida i Integració del Consell Comarcal d'Osona que impulsen conjuntament el Consorci de Normalització Lingüística d'Osona i el Centre formatiu Traça!, en el qual han participat dotze persones residents a Centelles. A l’acte hi va assistir la regidora de Cooperació, Neus Verdaguer Paré.

L'alumnat de la comarca que ha participat era de 31 nacionalitats diferents. En conjunt s’han emès 269 certificats: 126 de català, 55 de Mòdul C, 62 de Mòdul B i s’han pogut tramitar 26 Certificats d’Acollida. La formació s’ha fet a diversos municipis de la comarca d’Osona: Calldetenes, Centelles, l’Esquirol, Prats de Lluçanès, Roda de Ter, Sant Quirze de Besora, Sant Pere de Torelló i el Voltreganès.

A la Cloenda es va fer el lliurament de diplomes, es va veure un vídeo resum de la tasca realitzada als Cursos i es va acabar l'acte amb una foto de grup amb la pancarta "Vull viure en català. M’hi ajudes?" una campanya impulsada des del Servei d’Acollida i Integració amb el suport del Consorci de Normalització que té per objectiu promoure que els ciutadans d’Osona es dirigeixin a les persones migrades d’Osona en català.

L’organització va manifestar que “es tracta d’un acte molt emotiu, d’alegria, de cloenda de cursos, de reconeixement de la feina feta i agraïment, però també d’interpel·lar a la ciutadania per tal que puguin seguir aprenent-la a través de la pràctica”.