Festes de primavera i Sant Jordi
Exposició 150 anys recordant Ildefons Cerdà
Inauguració Biblioteca Palau Comtes
Cinema Cicle Gaudí
Concert Gemma Humet
Exposició Isaac Donaire
Primavera cultural
Formació per a autònoms
Parlem mentre passegem amb l alcalde
Grup de suport i ajuda mútua per a familiars de persones amb discapacitat/dependència
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

Cap de setmana de teatre amateur a Centelles

06/11/2025

Cap de setmana de teatre amateur a Centelles

Centelles acollirà, del 7 al 9 de novembre, la Trobada de Teatre, que enguany arriba a la 25a edició. En la presentació, l’alcalde, Josep Paré Aregall, va destacar “la sort d’acollir una trobada de teatre comarcal” i va fer un agraïment a totes les persones que la fan possible.

Jordi Arqués, director de l’obra “Això no és un espectacle,” que es podrà veure al teatre Casal Francesc Macià, va explicar que es tracta d’una adaptació d’”Insults al públic” de Peter Handke, escrita el 1966, però “vigent avui en dia ja que qüestiona quina funció té el teatre i quin paper hi juga el públic”. Va afegir que “és una obra provocadora que convida l’espectador a qüestionar moltes convencions teatrals”. Arqués va agrair l’oportunitat de poder portar a escena aquesta obra en la qual hi actuen 22 persones, amb una “col·laboració especial” de Pere Riera “Petrus”·

Abel Reyes és el director de l’adaptació de “Criatures” de T. de Teatre que es podrà veure a la sala de baix de La Violeta. Reyes va explicar que “s’han fet vuit escenes de les tretze originals, que parlen sobre el concepte de les criatures, la maternitat, el pas del temps i del nen que tots portem a dins; explicat de manera divertida”. Hi intervenen cinc persones.

La regidora, Aina Galceran Vilardell, va agrair a les entitats que col·laboren en l’organització i la cessió d’espais i va destacar la masterclass d’iniciació al clown, un activitat pensada per al públic familiar.

Toni Presseguer, representant de Pierrot Teatre, va recordar que cada any es programa una obra de gran format al Casal Francesc Macià i una altra de petit format a la sala de La Violeta, fet que permet “veure diferents formes de fer teatre”. Va donar les gràcies a l’Ajuntament per l’oportunitat de coordinar aquest projecte i va reconèixer la feina desinteressada que fan els directors, els actors i les actrius que hi treballen. Presseguer va convidar tothom de la comarca a venir a veure els espectacles i a gaudir-ne.

Es poden comprar les entrades anticipades a www.centelles.cat/entrades