03/03/2026
El 2 de març es va fer, a la sala de plens de l’Ajuntament, el lliurament de premis del 6è concurs d’engalanar carrers i del 6è concurs de racons embruixats del Cau de Bruixes. L’acte va estar presidit per l'alcalde Josep Paré Aregall, el regidor de Patrimoni i coordinador del Cau de Bruixes, Albert Reixach Prat i la regidora de cultura, Aina Galceran Vilardell.
L’alcalde va agrair el treball que fan les persones que col·laboren cada edició per fer la festa més lluïda guarnint carrers i racons de la vila.
Pel que fa als carrers el primer premi és per al carrer Nou, plaça Major i carrer Socós amb 137 punts; en segon lloc, el carrer de l’Hospital amb 134 punts i el carrer de Sant Antoni, en tercer lloc, amb 115 punts.
El primer premi del racó embruixat ha estat pel Racó baixada del carrer de Collsuspina amb 149 punts, en segon lloc el Pas de Cal Comte, guarnit per l’Esbart del Pi amb 147 punts i, en tercer lloc, la