Futbol barri solidari
Miniconcerts
Exposició Art i olors nens
Exposició latències
Parlem mentre passegem amb l alcalde
Activitats Tour de França
Formació per a autònoms
Proposa noms sales Palau
Cinema Cicle Gaudí
Fira ratafia
Grup de suport i ajuda mútua per a familiars de persones amb discapacitat/dependència
Primavera cultural
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

Teatre fòrum sobre les relacions intergeneracionals en l’àmbit familiar

20/04/2026

Teatre fòrum sobre les relacions intergeneracionals en l’àmbit familiar

El dimecres 15 d’abril va tenir lloc l’acció educativa i de sensibilització adreçada a la ciutadania per a promoure la reflexió, el coneixement i el debat al voltant de  les càrregues que poden acceptar les àvies que tenen cura del seus nets. Es va fer una representació teatral, amb la companyia IMPACTA’T, amb un debat posterior on es va poder reflexionar sobre aquesta sobrecàrrega i la manera de poder gaudir d’una bona relació entre les diferents generacions, sense que ningú en surti afectat.

La finalitat de l’activitat era promoure la cultura del diàleg, la intergeneracionalitat, oferint un espai de trobada des d’una vessant cultural.

Hi van assistir 25 persones de diverses edats, des de joves d’11 i 12 anys fins a dones de més de 65 anys. Es va establir un diàleg i unes reflexions molt interessants, que van respondre a les expectatives de les persones que hi van assistir.

Aquesta activitat forma part d’accions impulsades per la Diputació de Barcelona, en el marc del recursos tècnics oferts des de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat.