Live instagram alcalde
Flama Canigó
Cinema Cicle Gaudí
Futbol barri solidari
Passejant esquirols
Activitats Tour de França
Exposició guanyador Premi Centelles
Diada castellera
Teatre
Piscina estiu
Activitats estiu
Activitats extraescolars
Dimarts a la fresca
Grup de suport i ajuda mútua per a familiars de persones amb discapacitat/dependència
Festa de la solidaritat
Teatre solidari
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

S’inicia la segona fase de la renovació de la xarxa d’aigua

20/05/2026

S’inicia la segona fase de la renovació de la xarxa d’aigua

A mitjans de maig s’ha iniciat la segona fase de les obres de millora de la xarxa de subministrament d’aigua i la seva digitalització. Els treballs s’estan realitzant als carrers de Metal·lúrgia, Curtidors i a un tram de l’avinguda d’Ildefons Cerdà comprès entre la gasolinera i el carrer dels Curtidors.

Aquesta actuació permetrà millorar el servei d’aigua, reduint les avaries, eliminant les canonades de fibrociment i millorant la pressió de la xarxa. Coincidint amb aquestes actuacions, l’Ajuntament també introdueix millores d’accessibilitat en alguns dels carrers afectats, incorporant rampes en diverses cantonades i a les entrades dels aparcaments adjacents, a més de millores en altres serveis com l’elèctric.

La primera fase de les obres es va iniciar el mes de febrer a l’entorn del carrer de Josep Falgueras i es preveuen finalitzar el proper mes de juliol.  El conjunt de les obres té un cost d’1.061.546,25 euros, finançat en un 65% per l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i la Diputació de Barcelona. El 35% restant l’aporta Veolia en el pla d’inversions traçat amb l’Ajuntament de Centelles.

Per altra banda, a l'avinguda Ildefons Cerdà, amb una subvenció de la Diputació de Barcelona s'han pogut arranjar voreres i millorar l'accessibilitat dels passos de vianants. Aquesta primera fase finalitzarà aquest mes de juny i des de la Diputació de Barcelona s’ha concedit un nou ajut per seguir millorant l'accessibilitat en aquest vial.