23/06/2026
El dilluns 22 de juny es va celebrar, al teatre Casal Francesc Macià, un acte de reconeixement als clubs i als esportistes individuals de Centelles que han obtingut bons resultats esportius durant la temporada 2025-2026.
Al voltant d’una vuitantena d’esportistes van participar en aquest acte, en què es va destacar que, en el mon de l’esport, tant de les victòries com, sobretot les derrotes generen un aprenentatge en valors i emocions molt útils per a la vida.
L’acte va comptar amb l’assistència d’Abel Garcia Marin, secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya; de l’alcalde de Centelles, Josep Paré Aregall, i del regidor d’Esports, Jordi Romeu Surriba.
En el decurs de l’acte es va presentar el projecte Talent Esportiu Osona (TEO), a càrrec del seu director, el centellenc Jordi Merino. Aquest projecte pretén potenciar el desenvolupament de joves esportistes de la comarca mitjançant entrenaments específics i assessorament multidisciplinari.
Tot seguit, el centellenc Esteve Mata, destacat jugador de billar professional, va compartir la seva experiència esportiva i va fer una reflexió sobre els valors de l’esport, la superació personal i el compromís.
Des de l’Ajuntament, es valora molt positivament la tasca que es duu a terme en l’àmbit de l’esport de base des de les diferents entitats esportives del municipi. No només els esportistes que han obtingut resultats brillants, sinó que també destaquem els valors que poden transmetre als infants i joves de la vila.