08/10/2026
El divendres 9 d’octubre està previst l’enderrocament dels immobles situats als números 4, 6, 8 i 10 del carrer del Vapor. Per garantir la seguretat durant l’execució dels treballs, serà necessari adoptar diverses mesures que afectaran temporalment la mobilitat de vianants i vehicles i l’estacionament a la zona.
A partir d’avui dijous 8 d’octubre, a les 10 de la nit, no es podrà estacionar cap vehicle a tot el carrer del Vapor ni davant de l’edifici del Fòrum, situat al carrer d’Ildefons Cerdà, 1. Es demana als veïns i usuaris de la zona que retirin els vehicles abans d’aquesta hora.
Durant els treballs hi haurà entrada, sortida i maniobra de maquinària pesada i vehicles vinculats a l’obra, per la qual cosa serà necessari mantenir lliure d’estacionament tota la zona afectada. Aquesta mesura permetrà garantir l’espai necessari per desenvolupar els treballs amb les màximes condicions de seguretat.
Pel que fa al pas de vianants, aquest s’anirà senyalitzant a mesura que avancin els treballs, sempre que les condicions de seguretat ho permetin. En canvi, la prohibició d’estacionament es mantindrà durant tota l’execució dels treballs al carrer del Vapor i davant del Fòrum.
Aquestes mesures tenen com a objectiu garantir la seguretat dels veïns i veïnes, dels usuaris de la via pública i del personal que intervé en l’obra, així com facilitar les maniobres de la maquinària i dels vehicles.
Es demana a tothom que respecti la senyalització provisional, les zones delimitades i les indicacions establertes durant el desenvolupament dels treballs.