Concert Gemma Humet
Exposició 150 anys recordant Ildefons Cerdà
Festes de primavera i Sant Jordi
Primavera cultural
Formació per a autònoms
Parlem mentre passegem amb l alcalde
Grup de suport i ajuda mútua per a familiars de persones amb discapacitat/dependència
Imprimir Ajuda'ns a millorar Comunicació

Constitució del Consell d’Infants del curs 2016-2017

21/11/2017

Constitució del Consell d’Infants del curs 2016-2017

El divendres 18 de novembre es va constituir el Consell d’Infants de Centelles, un òrgan de participació ciutadana format per representants de les diferents escoles del municipi. Van presidir l’acte l’alcalde, Miquel Arisa Coma, i la regidora d’ensenyament, Cristina Ciudad Fernández. En l’acte es van renovar sis dels càrrecs.

Aquest Consell s’ha consolidat després de set anys i compta amb la representació dos alumnes de cinquè i dos alumnes de sisè de cada una de les tres escoles de primària del poble: Ildefons Cerdà, Sagrats Cors i Xoriguer, amb un total de dotze representants.

Enguany, dos representats del Consell de Centelles han entrat a formar part del Consell Nacional d’Infants i adolescents de Catalunya (CNIAC).

Al acabar l’acte els sis nens i nenes que aquest curs deixen el càrrec van llegir el manifest de la CNIAC que tracta dels problemes que afecten a l’adolescència.

 

« Manifest CNIAC »