Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d'interès.
En continuar la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies.Més informació
Inici / Ajuntament / Comunicació / Destaquem / 77ns concursos de pessebres familiars i de fanalets de Reis
77ns concursos de pessebres familiars i de fanalets de Reis
02/12/2024
Bases Concurs “Fem un Pessebre”
Podran participar-hi tots els pessebres que siguin del municipi de Centelles i que no cerquin una finalitat publicitària o comercial. Només es pot presentar un pessebre per persona.
Poden ser construïts amb qualsevol material: natural, guix, material reciclat, etc.
La inscripció és gratuïta i es pot fer a l’Ajuntament a través del web centelles.cat o a les oficines municipals fins el dia 26 de desembre. Cal adjuntar fotos (màxim 3) o un petit vídeo de 30 segons del pessebre. Heu de rebre un correu de la vostra inscripció.
El jurat farà una primera selecció a partir de les fotografies o vídeos rebuts. Si cal es visitaran només els pessebres finalistes.
Hi haurà 3 premis i un obsequi-record per a tothom. (1r premi: 100 €, 2n premi: 75 € i 3r premi: 50 €). El jurat pot declarar deserts els premis. Si un guanyador no reclama o no accepta el premi s’atorgarà al següent participant amb més classificació.
El lliurament de premis es farà el diumenge 12 de gener a les 12 del migdia a la sala d’actes de la Societat Coral la Violeta.
Si doneu permís a la inscripció es publicaran les fotos dels pessebres al web de l’Ajuntament.
Han de ser inèdits, no s’acceptaran repeticions ni modificacions d’anys anteriors. Es poden fer amb qualsevol material. I han de portar el nom, cognoms i el telèfon del concursant.
No s’acceptaran els pessebres en miniatura ni els que cerquin finalitats publicitàries o comercials.
Es recolliran el dia de la cavalcada de Reis, de 8 a 9 del vespre, al costat de l’estàtua del Sagrat Cor de la plaça Major.
El jurat valorarà l’originalitat, la llum i la presentació dels fanalets.
Hi haurà primer, segon i tercer premi i un obsequi per a tothom. El fanalet guanyador passarà a ser propietat de l’Ajuntament. El jurat pot declarar deserts els premis. Si un guanyador no reclama o no accepta el premi s’atorgarà al següent participant amb més classificació.
El lliurament de premis és el diumenge 12 de gener a les 12 del migdia a la sala d’actes de la Societat Coral la Violeta.
Els fanalets es podran recollir fins el dia 31 de gener al matí a l’Ajuntament.